2009. 09. 03.

Beugrottam...

Annyira régen írtam... Bár szerintem már megszoktátok, hogy el-eltűnök egy időre. Mutatni valóm nem sok minden van, azaz szinte semmi. Alakulóban van egy őszi hímzés - már a kontúrozás 3/4-e készen van - de fotó nincs róla. A Shetland kendőm maradék fonalából elkezdtem egy mellényt kötni, annak az egyik eleje majdnem készen van. Szóval ennyi az utóbbi időkben készült alkotásom. Szinte sosem érek rá megpihenni. Mindig hajt valami belső erő, vagy valami szuper program. De ez végül is nem baj, mert az utolsó években ültem itthon eleget. Most élek végre... Bár gondolom, télen kicsit én is lenyugszom. De ki tudja....:D Húgom babát vár, pont a szülinapomra, e hónap 27.-re van kiírva. És én végre nagynéni leszek.:)) Már nagyon várom. A Babónak szeretnék valami kis helyeset készíteni. Ötletem már van... Holnap pedig nagyon megható eseményen fogok részt venni... Nagypapám, aki most 89 éves, holnap fogja átvenni a Vasdiplomáját az óvári Agrártudományi Egyetemen. Annyira örülök, hogy ezt megérhette, és én ott lehetek mellette és vele ezen a fantasztikus rendezvényen. Szóval tényleg csak beugrottam...:-)

4 megjegyzés:

Judit írta...

Nagyon gratulálok a közelgő nagynéniséghez, a nagypapád vasdiplomájához:))

Csilla böködéje írta...

Szép napokat Judilla, és örülök, hogy hallottam Rólad:-D

Edige írta...

Azért zajlanak körülötted az események és ez nagyon jó!

Barbi írta...

Gratulálok a nagypapádnak! Ez fantasztikus! :D
A húgodnak is! :D
Mennyi szép esemény! :D

Ez a pöttyös-sárga blogruha nagyon tetszik! :D